رایان مهام پیشرو
رایان مهام خبره

بازی اسم وفامیل آنلاین

2 سال قبل در خراسان رضوی ، مشهد
کد آگهی : 9829
    این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی شود.لطفا فقط کد آگهی(بالا) منقضی شده را در واتساپ ارسال کنید تا اطلاعات تماس صاحب آگهی را برای شما ارسال کنیم.
    نوع آگهی فروشفروش سهام
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد
    قیمتتماس بگیرید
    آگهی دهندهصاحب
    وضعیت کسب و کاررونق يافته

سایت /شبکه اجتماعی/واتساپ/تلگرام

http://www.novints.ir

بازی موبایلی اسم فامیل آنلاین
بازی اسم و فامیل آنلاین در دو پلتفرم Android و IOS و با دو زبان فارسی و انگلیسی توسعه یافته است و در مارکت های بین المللی App store و Google play و مارکت های داخلی کافه بازار و مایکت حضور موفق و چشمگیری به همراه درآمد دلاری و ریالی داشته است. اسم و فامیل در این بازار ها بدون صرف هیچگونه تبلیغی و در مدت زمان کوتاه حدود 8 ماه حدود 100.000 کاربر برای خود بدست آورده که دستاوردی بزرگ محسوب می شود.
این بازی به دلیل نوستالژی بودن آن و جذابیت ذاتی دارای محبوبیت زیادی بین ایرانیان میباشد و در عین حال بخش بزرگی از کاربران آن را غیرایرانی ها تشکیل میدهند.
از ویژگی آنلاین بازی کردن همزمان با دوستان میتوان به عنوان مزیت اصلی و منحصر به فرد این محصول در قیاس با سایر رقبا یاد کرد.
درآمد این محصول از طریق فروش سکه درون برنامه ای و یا پخش تبلیغات برای کاربران است که به صورت ریالی برای بازار ایران و دلاری برای بازار جهانی میباشد.
در این برهه زمانی به جهت هزینه های تبلیغاتی جهت برند کردن محصول در ایران و پس از آن بازار جهانی نیاز به واگذاری 30 در صد از سهام این محصول می باشد.
927 بازدید کل ، 1 امروز

بیزنِس وال کارگزار سرمایه گزاری و تجارت

فروش کسب و کار»
اگر قصد دارید بیزینس خود را به فروش برسانید، بیزنِس وال آن را به بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران معرفی میکند.
خرید کسب و کار»
ما در بیزنِس وال ،بهترین گزینه های کارشناسی شده و درآمد زا را از بین صدها کسب و کار،منطبق بر سرمایه،مهارت،علایق و اصول بیزینس، در ایران و خارج از ایران پیدا کرده و به شما پیشنهاد میدهیم.
سرمایه گذاری»
همکاران ما در تیم بیزنِس وال همواره پیشنهادات ارزنده ای ،با توجه به سلایق و سرمایه و شرایط روز، برای سرمایه گذاری در بازارهای پر سود با ریسک منطقی در ایران و خارج برای شما خواهند داشت.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
بنر

آگهی های مشابه