رایان مهام پیشرو
رایان مهام خبره

برند آموزشی کنکور انتخاب سبز

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 9817
    این آگهی منقضی شده است و اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی شود.لطفا فقط کد آگهی(بالا) منقضی شده را در واتساپ ارسال کنید تا اطلاعات تماس صاحب آگهی را برای شما ارسال کنیم.
    نوع آگهی فروشفروش بیزینس
    استانتهران
    شهرتهران
    سال تاسیس1396
    قیمت250,000,000 تومان
    آگهی دهندهصاحب
    وضعیت کسب و کاررونق يافته
    دلیل فروشخروج از حوزه کاری
    نوع مالکیتمالک
    سود خالص سالیانه200 الی 500 م تومان
    تسویه حسابنقدی, اقساط, نقد و اقساط, تهاتر با ملک و آپارتمان
    حداقل تعداد کارکنان لازم6
    انتقال تجربیاتبله

سایت /شبکه اجتماعی/واتساپ/تلگرام

وبسایت، شبکه های اجتماعی و دیتا های لازم و ضروری حاصل از تحقیقات

انتخاب سبز درآمد زایی فصلی دارد و فصل درآمد زایی آن دقیقا بعد از کنکور سراسری است و تا پایان انتخاب رشته و اتمام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ادامه دارد. دارای رتبه در کلمات انتخاب رشه حضوری و انتخاب رشته غیرحضوری است. در کلمه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در حال رتبه گرفتن است و یک سئو کار پای آن نشسته است.
این وبسایت در راستای برندینگ اقدامات موثری کرده است و در جاویژه خود دارای اعتبار بسیار زیادی است و هزینه های زیادی در راستای برندینگ آن شده است و سابقه فعالیت آن به 5 سال برمیگردد.
از چه روش هایی از این سایت کسب درآمد می شود؟
فروش جزوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به ارزش 100 هزار تومان که در دوره زمانی خود مابین 10 م تومان الی 30 م تومان فروش دارد که در صورت افزایش قیمت و در کنار آن ایجاد همکاری در فروش میتوان تا 50 م تومان هم درآمد آن را دانست. انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت حضوری و غیر حضوری که نرخ انتخاب رشته امسال ما از انتخاب رشته حضوری که با قیمت 1500 انجام میشد توانست درآمد 45 م تومان درآمد زایی داشته باشد و در انتخاب رشته غیر حضوری با نرخ 750 توانست درآمد زایی 40 م تومانی داشته باشد. در صورت کار کردن روی کلمات کلیدی بهتر و موثر تر میتواند درآمد زایی تصاعدی داشته باشد.

153 بازدید کل ، 2 امروز

بیزنِس وال کارگزار سرمایه گزاری و تجارت

فروش کسب و کار»
اگر قصد دارید بیزینس خود را به فروش برسانید، بیزنِس وال آن را به بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران معرفی میکند.
خرید کسب و کار»
ما در بیزنِس وال ،بهترین گزینه های کارشناسی شده و درآمد زا را از بین صدها کسب و کار،منطبق بر سرمایه،مهارت،علایق و اصول بیزینس، در ایران و خارج از ایران پیدا کرده و به شما پیشنهاد میدهیم.
سرمایه گذاری»
همکاران ما در تیم بیزنِس وال همواره پیشنهادات ارزنده ای ،با توجه به سلایق و سرمایه و شرایط روز، برای سرمایه گذاری در بازارهای پر سود با ریسک منطقی در ایران و خارج برای شما خواهند داشت.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
بنر

آگهی های مشابه